נוחות וסטייל בחדרי שינה

חדר השינה צריך להיות מקום מפלט, חדר אשר משקף את הסגנון האישי שלכם ומביא לידי ביטוי את החלומות העיצוביים הכמוסים שלכם. אך מלבד בחירות עיצוביות, חדר השינה שלכם צריך להיות נוח, נעים ומזמין. חדר שתרצו לבלות בו, להתפנק בו ולישון שנת ישרים. כדי שחדר השינה שלכם יהיה כל מה שחלמתם ועוד, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים.

עיצוב חדר שינה בחשיבה על נוחות וסגנון
בחירת פלטת צבעים טבעית

במקום צבעים נועזים או ראשוניים, בחרו בפלטת צבעים מרגיעה ומונוכרומטית. גוונים עדינים של סגול, כחול או ירוק יהיו הבחירה המושלמת עבור חדר רגוע. וכמובן שאינכם חייבים אף לצבוע את הקירות, תוכלו לשמור על פלטת הצבעים נקייה ולבחור בגוונים של לבן או שמנת ואז להכניס את הצבע על ידי אביזרים משלימים. בסופו של יום עליכם להשתמש בגרסאות עדינות יותר של הצבעים שאתם אוהבים.

מיטה מעוצבת ואיכותית

שמרו על עיצוב חדר השינה נקי עד כמה שאפשר. חדר שינה פשוט יהיה הרבה יותר מתוחכם, אלגנטי, נעים ופשוט. השאירו למיטה לדבר בעד עצמה, המיטה היא פריט ריהוט גדול ומרכזי ועליה להיות המוקד של החדר. אז תנו לה את הבמה, הציבו אותה במרכז ועצבו את החדר סביבה. כדי לשוות לה מראה אלגנטי וגם להעצים את הנוחות בחרו בראש מיטה מרופד ומעוצב. ראשי מיטה מרופדים מאוד מרשימים והופכים את חדר השינה למאוד יוקרתי ומיוחד.

הצבת שידות בכל צד

שידות לצד המיטה משמשות כאביזר שימושי ועיצובי כאחד. הן מעניקות שטח אחסון נוסף ומוסיפות עוד טאץ' אישי לחלל. השידות לא חייבות להיות זהות, אפשר בהחלט לבחור שידה שלו ושידה שלה. מה שחשוב הוא לשים לב שהן באותו הגובה, כדי לא לפגוע בפרופורציות של החלל. על כל שידה מומלץ להניח מנורת לילה קטנה, התאורה הנכונה יכולה להפיח חיים בכל חלל, מה גם שמנורת לילה קטנה חיונית עבור זמן קריאה לפני השינה.

מקום ישיבה מפנק לקריאה

אם החדר שלכם גדול מספיק אל תתפשרו והוסיפו לעצמכם פינת ישיבה נוחה ומפנקת מחוץ למיטה. לא כולם אוהבים לבלות את זמנם במיטה כל היום כאשר הם קוראים ספר טוב, ולכן הגדרת פינת ישיבה בחדר השינה זהו פתרון נפלא. תוכלו לשלב שתי כורסאות עם שולחן קפה באמצע, אפשר לשלב שזלונג מפנק וארוך ואם אפשר למקם את הריהוט הנבחר ליד האח, מה טוב.

שטיח ווילונות

שטיח עוזר לתחום את החלל ולהפוך את החדר להרבה יותר חמים ומזמין, כפי שאתם ודאי יודעים ישנו מגוון גדול של שטיחים ממנו תוכלו לבחור ולהוסיף המון לעיצוב. גם וילונות צריכים להיות חלק בלתי נפרד מכל חדר שינה מעוצב. הם מוסיפים חום לחדר, משמשים כאלמנט דקורטיבי, אך הם גם שימושיים בזמן ששומרים על הפרטיות שלכם כשאתם מבלים ביחד או בנפרד.
ישנן דרכים רבות לעצב את חדר השינה מבלי להתפשר על הנוחות. כדי לעשות זאת מומלץ לקנות רהיטים איכותיים, מעוצבים ופונקציונליים שישאירו חותם על כל חלל וישמשו אתכם מכל ההיבטים.