מדיניות פרטיות

חברת חותם חי בע"מ (להלן: "החברה") הינה חברה המציעה למכירה מגוון רחב של מוצרים מאת מיטב היצרנים בארץ ובעולם.

החברה מכבדת את הפרטיות של גולשי אתר החברה אותו היא מנהלת ומפעילה בכתובת www.hootam.co.il (להלן בהתאמה: "הלקוחות" ו-"האתר") .

מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") הינה חלק בלתי נפרד מתקנון האתר ותקנון מדיניות ה- Cookies הזמינים לקריאה באתר (להלן יחד: "התקנונים").

מדיניות הפרטיות מפרטת את האופן שבו החברה עושה שימוש במידע שנמסר לה ע"י הלקוחות במסגרת השארת פרטים באתר ו/או מידע שנאסף על ידה במהלך השימוש באתר, והיא חלה על כלל האתר והשירותים המוצעים במסגרתו (להלן יחד: "השירותים").

מסירת המידע לחברה ע"י הלקוחות, תלויה בהסכמתם וברצונם המלא והחופשי שלהם בלבד, ואינה נובעת מחובה חוקית כלשהי. המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל המידע שימסור ו/או יעדכן באתר, הינו נכון, אמין ומדויק וכי ביצע את ההרשמה ו/או מסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם ו/או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן במפורש.  כאמור, לא חלה חובה חוקית למסור את המידע לחברה, ואולם מובהר בזאת כי באם לא יימסר מידע מסוים, החברה לא תוכל לספק את כל או חלק מהשירותים ללקוח. כך למשל, אם הלקוח לא יספק את מספר הטלפון שלו, החברה לא תוכל ליצור עימו קשר טלפוני, במידת הצורך.

לידיעתך, המידע שיימסר לחברה ע"י הלקוח ישמר במאגרי המידע של החברה, לרבות במאגרים של  צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים בקשר עם האתר ופעילותו ו/או בקשר עם הפעילויות ו/או השירותים המוצעים בו , לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, ולצורכן בלבד – והכל כמפורט להלן ובכפוף לתנאים במדיניות הגנת פרטיות זו.  

בעל השליטה במאגר המידע הינו חותם חי בע"מ. פרטי ודרכי יצירת קשר עם בעל השליטה במאגר המידע הינם כמפורט בסעיף 17 למדיניות הפרטיות.

כל גלישה באתר, הרשמה לקבלת עדכונים, יצירת קשר, שימוש באתר או ניסיון לעשות שימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי החברה (להלן: "שימוש"), מעידים על הסכמת הלקוח לאמור במדיניות פרטיות זו. אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות או לתקנון האתר, אנא הימנע מעשיית שימוש באתר או פנה אלינו כמפורט בסעיף 17 להלן על מנת שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות.

*מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

*הכותרות הינן לצרכי נוחות בלבד.

מדיניות פרטיות זו מהווה הודעה לפי סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 כפי שיעודכן מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הפרטיות").

מדיניות הפרטיות להלן תפרט מהם סוגי המידע שהחברה אוספת אודות הלקוחות, מהן המטרות שלשמן החברה אוספת את המידע, איזה שימוש החברה עשויה לעשות במידע, מי הם הצדדים השלישיים שהחברה תעביר להם מידע אודות הלקוחות, הסיכונים הכרוכים במסירת המידע ועוד. 

1. מהו מידע?

במדיניות פרטיות זו, המונח "מידע" מתייחס לכל נתון או פרט הנוגע לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי ובכלל זאת לכל נתון המוגן בחוק הגנת הפרטיות, כפי שיהיה בתוקף מעת לעת, לרבות כל פרט הנכלל בהגדרת "מידע", "מידע אישי" ו"מידע בעל רגישות מיוחדת" בחוק הגנת הפרטיות. כך למשל, ובין היתר, המונח מידע לרבות "מידע אישי" מתייחס לשם הלקוח, כתובת מגוריו, כתובת הדוא"ל שלו, תאריך לידה, מספר טלפון נייד ועוד.

2. המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע.

2.1. מידע שהלקוח מוסר לחברה ו/או למי מטעמה. למשל, כאשר נרשם לאתר לצורך ביצוע רכישה זו, כאשר הלקוח נרשם לקבלת עדכונים, מבקש להצטרף למועדון הלקוחות ו/או מבקש להשאיר פרטים בתיבת "צור קשר" ו/או בדפי נחיתה ייעודיים כחלק מקמפיינים של פרסום ברשתות חברתיות, במסגרת השימוש באתר ובשירותים ו/או כאשר מוסר פרטים במסגרת שיחות או התכתבויות עם נציגי החברה.

2.2. מידע שמתקבל אצל החברה בקשר עם השימוש באתר ובשירותים. למשל, כאשר הלקוח גולש או עושה שימוש באתר ו/או בשירותים ולמשל כאשר הלקוח מתעניין בהטבה מסוימת ו/או מבקש לממשה.

2.3. מידע שמתקבל אצל החברה מצדדים שלישיים בקשר עם השימוש באתר ו/או בשירותים.

3. סוגי המידע שהחברה אוספת.

החברה תאסוף אודות הלקוחות את המידע שיפורט להלן (כולו או חלקו - יובהר כי חלק מהמידע שנאסף להלן רלוונטי לחברי מועדון הלקוחות בלבד).

3.1. פרטי זיהוי ופרטי התקשרות לרבות שם מלא, פרטי התקשרות (טלפון או טלפון נייד, דוא"ל).

3.2. נתונים שהלקוח מוסר במסגרת תיבת "צור קשר";

3.3. נתונים המתקבלים מתיעוד שיחות עם נציגי שירות לקוחות מטעם החברה;

3.4. נתונים אודות הגלישה באתר וכן נתונים בקשר עם השימוש שעושה הלקוח באתר, לרבות מידע בדבר דפים, תכנים, הצעות ושירותים שעניינו את הלקוח וכן מידע שנקלט מן הדפדפן, ובכלל זאת כתובת האינטרנט (IP) של המשתמש.

החברה עשויה לשמור מידע שייאסף במהלך השימוש כאמור לעיל כמידע שאינו מזוהה אישית. 

3.5. נתונים מצרפיים (אגרגטיביים), נתונים סטטיסטיים ‏ונתונים אחרים שנגזרים מהמידע על הגלישה באתר ו/או המשתמש.

כל מידע נוסף שהלקוח מוסר ו/או מתקבל אצל החברה בקשר עם הלקוח, החברות שלו במועדון הלקוחות ו/או עם השימוש באתר.

4. המטרות לשמן החברה אוספת את המידע

החברה אוספת מידע אודות הלקוח ובכלל זאת למטרות הבאות (כולן או חלקן): 

4.1. ניהול פעילות החברה באתר;

4.2. יצירת קשר עם הלקוח בקשר עם פניות שלו ו/או בקשר לנושאים אחרים בהתאם להסכמה ולבקשת הלקוח;

4.3. הפעלה וניהול של האתר;

4.4. על מנת לאפשר ביצוע פעולות באמצעות האתר על ידי הלקוח;

4.5. לשם פיתוח ותפעולו של האתר;

4.6. לשם תחזוקה של האתר וניטור פעילות הלקוח בו;

4.7. לשם שיפור חווית הלקוח באתר ו/או איכות השירותים והפעילות שמציעה החברה;

4.8. לשם התאמת פרסומות ודיוור בהתאם למאפייני הלקוח ופרטים נוספים שנאספים אודות הרגלי הצריכה והגלישה שלו;

4.9. לשם עריכת נתונים סטטיסטיים והעברת מידע מעובד, סטטיסטי או אחר, לצדדים שלישיים;

4.10. לשם ניתוח, ומחקר ועריכת סטטיסטיקות;

4.11. לשם הצגה והתאמת מודעות שיוצגו בפני הלקוחות ועשויים להתאים להעדפותיהם באתר, בפלטפורמות פרסום, באמצעים אליהם נשלח דיוור, וכן באתרי אינטרנט אחרים;  

4.12. לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, עדכונים, דיוורים, מידע על פעילויות, הטבות, מבצעים, הנחות, פנייה ו/או מידע שיווקי (בכפוף לקבלת הסכמה בהתאם לדרישות הדין);

4.13. לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;

4.14. לשם אכיפה של הוראות תקנון האתר ומדיניות פרטיות זו;

4.15. שמירה על קניינה של החברה, מניעת גניבות והונאה;

4.16. לשם שמירה על אינטרסים לגיטימיים של החברה;

4.17. לשם עמידה בהוראות כל די.

5. העברה של המידע

5.1. החברה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים, אלא בהתאם למפורט להלן. 

5.2. העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול ככל הניתן מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

5.3. החברה עשויה להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים ‏‏(לרבות על דרך של מתן גישה) בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים: 

5.3.1. צדדים שלישיים שהחברה מחויבת על פי דין להעביר אליהם מידע אודות המשתמש.

5.3.2. צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים בקשר עם האתר ופעילותו ו/או בקשר עם הפעילויות ו/או השירותים המוצעים בו ו/או בקשר עם הלקוחות ו/או מועדון הלקוחות וחברות בו. גורמים אלו מספקים לחברה, בין היתר:
שירותים טכנולוגיים כגון: תמיכה במערכות האתר, מערכות אבטחה ומערכות טכנולוגיית מידע (IT), שירותי הפעלת האתר, שירותי אחסון מידע, שירותי ניהול מידע הלקוחות ו/או ניהול פעילות מועדון הלקוחות, ספקי תוכנות המשמשות את החברה לרבות בקשר עם ניהול החנות המקוונת (למשל: מערכת shopify), שירותי בניית אתרים, תוכנות עריכה ועיצוב תוכן, אתר וחוויות לקוח ועוד. ערוצי תקשורת עם הלקוחות:  שירות לקוחות , ערוצי תקשורת עם הלקוחות, שירותי פרסום, דיוור ושיווק, שירותים נוספים כגון: רו"ח, עורכי דין ויועצים מקצועיים חיצוניים אחרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים לחברה שירותים בקשר עם פעילותה.

5.3.3. צדדים שלישיים המספקים לחברה שירותים, לרבות בקשר עם הפעלת החנות המקוונת באתר ו/או ניהול מועדון הלקוחות.
5.3.4. צדדים שלישיים אשר החברה עושה שימוש בפלטפורמות שלהם לצורך אספקת השירותים, שיווק ומכירת השירותים ו/או ניהול הקשר עם הלקוחות (המתעניינים ו/או הרוכשים מוצרים מהאתר), והפעלת החנות המקוונת באתר, כגון: TikTok, Instagram, , Facebook, Whatsapp Google, והשימוש בהן על ידי הלקוח ייעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של כל מערכת ו/או מדיה כאמור לעיל, כפי שתעודכן מעת לעת, ואשר זמינה באתרי הפלטפורמות כאמור.
5.3.5. אם תתקבל אצל החברה  הוראה ו/או דרישה, לרבות צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח או מידע אודות הלקוח בהתאם להוראות כל דין.
5.3.6. בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין הלקוח או מי מטעמו לבין החברה או מי מטעמה.
5.3.7. במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של החברה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, בין היתר במקרים אשר במסגרתם תועבר הבעלות במידע המצוי במאגרי המידע של החברה ו/או באתר ו/או בתכניו, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג החברה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, בחברה וכן במקרים של בחינת היתכנות של המקרים הנזכרים לעיל ו/או בחינת היתכנות פעילות עסקית כלשהי עם צד שלישי.
5.3.8. כאשר הצד השלישי הינו חברה-אם, חברה-בת או חברה קשורה של החברה, כהגדרתם בחוק החברות;
5.3.9. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות משתמשים אחרים ו/או ברכוש שלהם.
5.3.10. אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח עושה שימוש באתר ו/או בשירותים לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה.
5.3.11. בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק לחברה, ללקוח או לצד שלישי כלשהו.
5.4. במסגרת העברה לצדדים שלישיים כמפורט לעיל, יתכן והחברה תעביר מידע לצדדים שלישיים המאחסנים את המידע ו/או מעבדים אותו, מחוץ למדינת ישראל ובכלל זה עשויה להעביר את המידע לצדדים שלישיים אשר ממוקמים במדינות שרמת ההגנה שלהם על המידע אינה תואמת את הוראות הדין הישראלי ואשר עשויות להעניק הגנה פחותה מזו הניתנת על פי דיני הגנת הפרטיות בישראל. הלקוח מצהיר כי הוא מסכים להעברה כאמור וכי לא יהיו לו טענות בקשר עם כך.

6. אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים ובהתאם לדין החל על פעילות החברה. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע לצדדים שלישיים וכן העברתו באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה הלקוח מוסר מידע לחברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, הלקוח עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. החברה לא מתחייבת שאמצעי התקשורת עם הלקוחות (לרבות אימייל, טלפון, Whatsapp וכיו"ב) ו/או שהמערכות המאחסנות מידע, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע. בכל מקרה, אם יש ללקוח סיבה להאמין כי העברת המידע לחברה אינה בטוחה עוד, הוא מתבקש לעדכן את החברה באמצעי ההתקשרות שבסעיף 17 למדיניות הפרטיות וכן לפנות לחברה בכל שאלה בקשר לאמצעי האבטחה שהחברה נוקטת ואופן שמירת המידע אודותיו.

7. הגבלת אחריות

החברה וכל מי מטעמה לא יישאו בכל חבות, והם פטורים מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו ללקוחות ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, ואבטחתו.

8. תקופת ההחזקה של המידע

החברה תשמור את המידע אודות הלקוח לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, אלא אם תקופת החזקה קצרה או ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.

9. מידע על אנשים אחרים

אם הלקוח יספק מידע אישי לחברה בקשר עם אנשים אחרים לרבות בני משפחתו ו/או צדדים שלישיים נוספים, על הלקוח לעשות אך ורק לאחר: (א) שהלקוח עדכן את הצדדים השלישיים אודות תוכן מדיניות פרטיות זו; וכן - (ב) הלקוח קיבל את ההסכמה הנדרשת מאותם צדדים שלישיים לאיסוף, שימוש, חשיפה והעברה של מידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זו ובהתאם להוראות הדין, ככל שנדרש. מסירת המידע אודות צד שלישי כאמור לעיל ע"י הלקוח, כמוה כהצהרה כי הלקוח קיבל הסכמה להעברה ושימוש במידע כמפורט בסעיף זה.

10. Cookies

האתר עושה שימוש ב-Cookies וטכנולוגיות אחרות לשם אחת או יותר מהמטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. למידע נוסף אודות אופן השימוש ב-Cookies ובטכנולוגיות באתר ניתן לעיין במדיניות ה-Cookies המופיעה באתר.

11. קישורים והיפר קישורים

ייתכן שבאתר ו/או במסגרת מועדון הלקוחות (לרבות במסגרת דיוורים אישיים שישלחו לחבר המועדון באמצעי התקשורת) יוצעו קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאתרים אחרים, אשר החברה אינה מפקחת עליהם או בודקת אותם, את מהימנותם ואת חוקיותם ואת כל הקשור לאבטחה שלהם ולמדיניות הגנת הפרטיות שלהם.
החברה לא תהיה אחראית לשימוש שעושים משתמשים בקישורים המופיעים באתר ו/או בדיוורים, בדפים שאינם נמצאים באתר או באתרים אחרים, והלקוחות מתחייבים לציית ולקיים את ההוראות והתנאים של אותם אתרים או דפי אינטרנט וככל הנדרש, להתקשר ישירות עם ספקים של אתרים אלה או דפים אלה בכל הקשור לנושאים שיעלו בקשר עם כניסה, עיון, שימוש במידע ועוד.
מובהר כי החברה לא תישא בכל אחריות, מכל סוג שהיא, בקשר עם האתרים האחרים לרבות בכל הקשור לאיסוף, שימוש, העברה של מידע באתרים האחרים, התוכן שיפורסם בדפים של האתרים האחרים ועוד. 

12. פרסומת ודיוור ישיר

בכפוף לקבלת אישורו והסכמתו של הלקוח כנדרש עפ"י דין (ככל שנדרש), הלקוח מסכים שהחברה תשתמש במידע שנאסף על מנת ליצור איתו קשר ‏ולשלוח לו תכנים לרבות המוגדרים כ- "דבר פרסומת", דיוור ישיר ו/או תצורות אחרות. שליחת התכנים עשויה להתבצע בכל אמצעי תקשורת ובכלל זאת דואר, דואר אלקטרוני, טלפון וטלפון נייד, כולל הודעות מוקלטות והודעות‏SMS ‎‏, ‏פקס, דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות ואמצעים אחרים (ואף בסיוע צדדים שלישיים)‏‎ .‎

בכל עת הלקוח זכאי ורשאי להודיע על סירובו לקבל מידע ותכנים שיווקיים, דברי פרסומת ו/או דיוור ישיר מהחברה, או מצדדים שלישיים כאמור לעיל, ולחזור בו מהסכמתו על ידי שליחת בקשת הסרה לדיוור שיישלח אליו וכן באמצעות פניה לכתובת המייל המפורטת בסעיף ‏17 להלן. לאחר קבלת הבקשה, החברה תעביר הנחייה לגורמים הרלוונטיים מטעמה, להפסיק לעשות במידע הלקוח שימוש לשירותי דיוור ישיר ו/או משלוח דברי פרסומת. יתכן שהמידע הדרוש לצורכי החברה יוסיף להישמר במאגר המידע של החברה בכפוף להוראות הדין ולרבות כמפורט במדיניות הפרטיות.

13. זכות עיון ותיקון המידע

ללקוח קיימות זכויות לעיון במידע השמור עליו במאגרי המידע של החברה, לתיקון מידע שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן וכן זכויות נוספות מכוח חוק הגנת הפרטיות. אם הלקוח מעוניין לעיין במידע אודותיו המצוי במאגרי המידע של חברה ו/או לתקן את המידע כאמור, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה לחברה באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בסעיף 17 למדיניות פרטיות זו להלן.

14. הדין החל וסמכות השיפוט

התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב - יפו.

15. שינויים ועדכונים

החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת על מנת שתשקף שינויים טכנולוגיים ו/או עסקיים ו/או משפטיים ו/או רגולטורים וכדומה, וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. המשך השימוש של הלקוח באתר לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יעיד על הסכמת הלקוח למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים ולפיכך מוצע ללקוח לעיין במדיניות הפרטיות מעת לעת.

16. שונות

הלקוח אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר. אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית לחברה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.

17. יצירת קשר

ככל שללקוח ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, הלקוח מוזמן לפנות לחברה באחת או יותר מדרכי ההתקשרות הבאות: באמצעות פניה בדואר אלקטרוני בכתובת kobi@hootam.co.il ו/או בשיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות בשעות פעילות המוקד בטלפון 09-7666429 או בווסטאפ 052-4000265 או באמצעות משלוח מכתב לכתובת החברה דאר רחוב התעש 6 כפר סבא.

מעודכן ל-21.11.2024

 

מדיניות Cookies

1. מדיניות "עוגיות" (Cookies) זו חלה ונוגעת לגולשים באתר של גולשי האתר של חברת חותם חי בע"מ (להלן: "החברה"), אותו היא מנהלת ומפעילה בכתובת www.hootam.co.il.

2. החברה עושה שימוש ב - cookies  ובטכנולוגיות אחרות ודומות כגון פיקסלים ועוד (להלן ביחד: "העוגיות") לצורך תפעולו השוטף והתקין, באמצעותם החברה אוספת מידע לא מזהה בקשר עם משתמשים באתר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אם משתמש בוחר למסור מידע מזהה באתר, מידע זה יהיה מקושר למידע הלא מזהה שייאסף באתר.

3. מדיניות זו מפטרת את המידע אודות אופן השימוש בטכנולוגית ה- cookies באתר.

4. כל גלישה באתר, שימוש באתר או ניסיון לעשות שימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי החברה (להלן: "שימוש"), מעידים על הסכמת הלקוח לשימוש בטכנולוגית ה- cookies (או דומות לה) לצורכי המטרות המפורטות במדיניות זו ולצורכי המטרות המפורטות במדיניות הגנת הפרטיות, המהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות זו . אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות או לתקנון האתר, אנא הימנע מעשיית שימוש באתר או פנה אלינו כמפורט בסעיף 13 להלן, על מנת שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות.

5. עוגיות הן קבצי טקסט קטנים המאפשרות לאסוף מידע דרך מחשבי משתמשים או דרך דפדפן האינטרנט ובין היתר, את סוגי המידע הבאים: הדפים בהם ביקר המשתמש באתר, פעולות שביצע משתמש באתר, משך הזמן ששהה המשתמש באתר, מידע שהמשתמש צפה באתר, מיקום גיאוגרפי משוער, טווח הגילאים של המשתמש, סוג המכשיר ממנו נכנס לאתר, תחומי העניין של המשתמש, כתובת ה-IP של המשתמש (קרי, כתובת המחשב של המשתמש באינטרנט), מספר כניסות לאתר, מספר ההקלקות, רזולוציית מסך, סוג מערכת הפעלה וגרסתה, סוג דפדפן אינטרנט, גרסתו והעדפת שפה, שמות דומיינים ועוד.

6. החברה תעשה שימוש במידע שנאסף באמצעות העוגיות לצורך אחת או יותר מהמטרות הבאות: כדי לנהל ולתפעל  את האתר; כדי להקל על השימוש באתר ולסייע לחברה לזכור את העדפות השימוש של הגולשים באתר (למשל: שפת האתר); כדי להציג למשתמש תכנים ופרסומים באתר וכן מחוץ לאתר (לדוג' ברחבי האינטרנט, ב- Facebook, Google ועוד) אשר עשויים לעניין אותו ו/או להתאים להעדפותיו; כדי לנתח, לחקור ולבצע בקרות בקשר עם האתר; כדי לנטר דפוסי פעילות באתר ; כדי לערוך סטטיסטיקות לרבות חישוב מספרי משתמשים באתר; כדי לנתח, לחקור ולבצע בקרות בקשר עם האתר. כמו כן, ייתכן כי החברה תשתמש בעוגייה, על מנת לקדם את פרסום החברה במסגרת תוצאות חיפושיך במנועי החיפוש השונים, ו/או ועל מנת לקדם את פרסום החברה בבאנרים ובפרסומות שהנך נחשף אליהם תוך כדי גלישתך באתרים ברחבי רשת האינטרנט.

7. החברה עושה שימוש בעוגיות של מערכות פרסום כגון Google  ו - Facebook אשר מנטרות את השימוש של המשתמשים באתר. השימוש במידע שייאסף באמצעות העוגיות של Google  ושל   Facebook כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של החברות כאמור וניתן ללמוד אודות המידע שנאסף באמצעות העוגיות, השימוש במידע על ידי החברות כאמור, אופן ביטול העוגיות ועוד במדיניות הפרטיות של Google  הניתנת לצפייה בקישור הבא: https://policies.google.com/privacy?hl=iw ובמדיניות הפרטיות של Facebook הניתנת לצפייה בקישור הבא: https://www.facebook.com/privacy/policy.

8. מבלי לגרוע מהאמור לעיל ומהוראות המפורטות במדיניות הפרטיות, החברה תהיה רשאית להעביר מידע לא מזהה, למערכות פרסום של צדדים שלישיים כגוןGoogle  ו - Facebook כדי להציג למשתמש תכנים ופרסומים אשר עשויים לעניין אותו ו/או להתאים להעדפותיו.

9. החברה עושה שימוש בשירותי אנליזה, ניתוח סטטיסטי ומחקר של צדדים שלישיים כגון Google Analytics. השימוש בשירותים של Google Analytics  כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של Google Analytics. ניתן ללמוד על המידע שנאסף במסגרת שירותים אלה, השימושים במידע, אופן ביטול העוגיות ועוד במדיניות הפרטיות של Google Analytics הניתנת לצפייה בקישור הבא:: https://policies.google.com/technologies/partner-sites

10. משתמש אשר אינו מעוניין שהעוגיות יאספו במחשבו, יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן במחשבו. לשם כך, על המשתמש להיוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. בנוסף, ייתכן שיופיעו באתר שאלות או שדות בחירה המאפשרים לך לציין כי אינך מעוניין לאפשר לחברה להשתמש בטכנולוגיות מעקב, כגון עוגיות, כדי "לזכור" את המידע שלך (למשל שמות זיהוי או כתובת דואר) בכניסתך הבאה לאתר. יש לציין כי האתר לא תמיד מאפשר לך להביע אי-הסכמה לשימוש בטכנולוגיות מעקב. ביטול העוגיות עלול לגרום לכך שחלק מהשירותים באתר לא יהיו זמינים או שאיכותם תיפגע. על אף האמור לעיל, עוגיות אשר חיוניות והכרחיות לתפעול וניהול האתר, לא ניתנות לביטול. בנוסף לכך, אתה יכול למחוק את העוגיות במחשב בכל רגע. מוצע שתעשה כן, רק אם אתה משוכנע שאינך רוצה שאתר החברה יותאמו להעדפותיך. הואיל והעוגיות מונעות ממך לעתים את הצורך להזין שמות משתמש וסיסמאות, רצוי שלא תמחק אותן, אלא אם אתה משוכנע שרשמת תחילה את כל הפרטים הדרושים לשימוש באתרים במקום בטוח.

11. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם מדיניות זו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.

12. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות מדיניות זו  מעת לעת וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. מדיניות ה – Cookies העדכנית שתפורסם באתר תחייב את המשתמש. המשך השימוש של המשתמש באתר לאחר עדכון מדיניות ה - Cookies יהווה הסכמה של המשתמש למדיניות המעודכנת לרבות לשינויים.  

13. אם ללקוח ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות Cookies, הלקוח מוזמן לפנות לחברה באחת או יותר מדרכי ההתקשרות הבאות: באמצעות פניה בדואר אלקטרוני בכתובת kobi@hootam.co.il ו/או בשיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות בשעות פעילות המוקד בטלפון 09-7666429 או בווסטאפ 052-4000265 או באמצעות משלוח מכתב לכתובת החברה דאר רחוב התעש 6 כפר סבא.

מעודכן ליום: 21.11.2024