עוברים דירה? קבלו מאיתנו כמה טיפים מעניינים

מתכננים מעבר דירה בקרוב?
קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להחליט איך לקנות ריהוט ולדעת שעשיתם את הקנייה הנכונה:

טיפ מס 1: שיעורי בית. לפני שאתם יוצאים לקנות, חפשו השראות בפינטרסט, https://www.pinterest.com/hootam_design/ קראו כתבות ואספו טיפים. גוגל מציע לנו היום המון מידע זמין בלחיצת כפתור. כנסו לאתר, חפשו עמוד מבצעים, חבילות רכישה מרוכזות (בדר"כ הן מאוד משתלמות), אל תפספסו מכירות חיסול או מבצעים ייחודיים ואל תפחדו לרכוש באינטרנט.

טיפ מס 2: מיקוד. ככל שנצא מהבית יותר ממוקדים, יודעים מה אנחנו צריכים ורוצים, כך יהיה התהליך יותר קל ומהנה. תחסכו זמן יקר וכסף מיותר, בדיוק כמו להגיע לסופרמרקט עם רשימת קניות. אתרים רבים מצליחים לספק חווית שימוש מהנה הכוללת תמונות של כל המוצרים שנמצאים בסניפים, מסודרים בקטגוריות, מצולמים מכל הכיוונים, עם מידות ומחירים. https://goo.gl/r5xGQp

טיפ מס 3: תקציב. קבעו לכם מסגרת תקציב, אל תתפשרו על איכות וסגנון וזכרו שהנקודה החשובה ביותר היא לשאול את עצמנו לכמה שנים אנחנו רוצים את הרהיטים החדשים שלנו. לטווח הארוך או הקצר? לפעמים בטווח הארוך מחיר גבוה של רהיט יחזיר עצמו מהר יותר. לרוב, ריהוט שעלה יותר עמיד יותר ונוח יותר לאורך השנים.

טיפ מספר 4: עיצוב נכון. יש דבר כזה? בעיצוב יש טרנדים והם משתנים מתקופה לתקופה. חשוב למצוא מה נכון עבורכם ולאו דווקא מה המילה האחרונה בתחום. כי התוצאה הסופית צריכה להתאים לסגנון החיים ולצרכים שלכם, לגרום לכם להרגיש בבית ובנוח. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי בנושא כדי לקבל החלטות נכונות. (זה בחינם אצלנו, אז למה לא?)

טיפ מס 5: פונקציונאליות. חשוב שהריהוט שתבחרו ישרת את בני הבית בצורה שימושית. לדוגמא אם אתם מעצבים חדר שינה, חשוב מאוד לוודא שהמיטה אכן מתאימה לגובה ולרוחב של אותו אדם, ששידות הצד בגובה הנכון ושיש מקום לארון הבגדים. צלמו את החלל לפני שאתם מגיעים לחנות.

טיפ מס 6: מאיפה קונים? חפשו אמא ואבא. את החנויות היציבות, שיביאו לכם ערך נוסף, שירות אקסטרה: אפשרות לפגישה עם מעצבת פנים (ללא עלות) לקבלת עצות וטיפים בנושאים שונים- שילוב חומרים, סגנונות, צבעי קירות ועוד, אנשי מכירות מנוסים ומקצועיים שילוו אתכם וידאגו לחוויית לקוח מהנה, גם אחרי הרכישה. מערך הובלות פנימי שלוקח אחריות ושירות לקוחות, שמעניק תחושת ביטחון שיש לאן לפנות.

לסיכום, אנחנו בחותם רוצים לראות אותך כלקוח מרוצה, חוזר וממליץ. בשביל זה אנחנו משקיעים ברהיטים עצמם, בחווית הקנייה ובשירות הלקוחות. תנו לנו לעשות אתכם לקוחות מרוצים. מחכים לכם בסניפים: גלריה רחוב התע"ש 6 כפ"ס טל': 09-7666429