פינות אוכל מעוצבות

פינת האוכל האידיאלית עבור הבית שלכם היא כזו שעומדת בתקציב שלכם, בנויה היטב מחומרי גלם נבחרים, מעוצבת ואיכותית, מתאימה לחלל ולסגנון הבית ועונה על הצרכים שלכם בדיוק, כך שתשמש אתכם נאמנה לאורך שנים. רגע לפני שאתם בוחרים את פינת האוכל שלכם, הנה כמה נקודות חשובות להתייחס אליהן.

ארוחה בסגנון מיוחד - פינות אוכל מעוצבות ואיכותיות
היזהרו ממגמות

שולחן טוב ואיכותי צריך לשמש אתכם לתקופה של 5 עד 8 שנים. לכן מומלץ שלא לבחור בדגם בעל עיצוב מיוחד יתר על המידה שכולל את כל הטרנדים הכי חמים בשוק. שולחן חזק בעל עיצוב פשוט ישמש אתכם נאמנה ויבטיח שלא תקומו יום אחד ותתהו על מה חשבתם כשקניתם שולחן א-סימטרי לדוגמה. למרות שישנו צו אופנה, שולחן על זמני תמיד יישאר רלוונטי ויתאים לסגנונות עיצוב שונים ומגוונים לאורך השנים. אין ספק שזו אפשרות שלא כדאי לדחות על הסף, כי במבחן הזמן אפשרות זו תהיה המיטבית.

עגול, מרובע או מלבני?

פינות אוכל מגיעות בשלל גדלים, דגמים ועיצובים. בנוסף הן מיוצרות מחומרי גלם שונים ומגוונים. אולם בפועל אפשר לחלק אותן לשלושה סוגים עיקריים: פינת אוכל עגולה, פינת אוכל מרובעת ופינת אוכל מלבנית. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לטעם והעדפות אישיות, כמו גם למבנה החלל עצמו. כדי לבחור עליכם להתחיל במדידת החלל ולהבין כמה מקום יש לכם בפועל להצבת שולחן. אם החלל קטן אך אתם אוהבים לארח, תוכלו לבחור בפינת אוכל קטנה שאפשר לפתוח. אם החלל גדול, פינת אוכל מלבנית תהיה מאוד אטרקטיבית ואם אתם אנשי שיח שאוהבים לפטפט עם כל האנשים סביב השולחן, פינת אוכל עגולה תהיה בחירה אופטימלית.

שילובים מנצחים של פינות אוכל

פינות האוכל המודרניות מציעות עיצובים מגוונים, כאשר אחד המאפיינים שלהן הוא שילוב בין חומרי גלם. כיום זה לא נדיר למצוא פינת אוכל ולה פלטה מעץ מלא ורגליים ממתכת. לא תמיד השולחן והכיסאות יראו מאותו הסט, לעיתים השולחן יהיה מעץ והכיסאות יהיו מעור, לעיתים הצבעים של הכיסאות יהיו שונים. רבים המקרים בהם הכיסאות יכללו ריפוד צבעוני וישנם עוד המון שילובים מיוחדים ובלתי נשכחים שהופכים את פינת האוכל למקום הכי חם להיות בו.

מחפשים שולחן אוכל חזק ואיכותי?

שולחנות האוכל הם פריט עיצובי מרכזי. הם נמצאים בלב הבית ומשמשים להמון מטרות באורח החיים היומיומי. לכן ישנם בעלי בתים שאוהבים שולחנות מסיביים, גדולים וחזקים. שולחנות גדולים משדרים יציבות, הם מביעים אמרה מיוחדת והמראה שלהם מאוד מיוחד ויוקרתי. אחד הדגמים היותר פופולריים הוא שולחן האבירים. הוא מיוצר מעץ טיק גושני וכולל רגליים מגולפות והמראה שלו פשוט מרהיב ויוצא דופן. עץ באופן כללי הוא חומר גלם קלאסי עבור פינות אוכל ונעשה בו שימוש רב. הוא עמיד וקל לתיקון והוא נחשב לחומר הגלם הפופולרי ביותר עבור פינות אוכל מסוגים שונים.

לפתוח, לאכול, לקפל

בואו נדבר על פינת אוכל נפתחת. אין ספק כי זו אחת ההמצאות של המאה. אינכם חייבים לבחור בפינת אוכל ענקית שתתפוס את כל החלל, מה גם שאם יש לכם חלל קטן, אפשרות זו תהיה לא רלוונטית. לשם כך יש פינות אוכל נפתחות. ביום יום, הן קומפקטיות ולא תופסות הרבה מקום. אך במהלך ארוחת שישי, חג, יומולדת או כל סוג של אירוח אחר, הן מכפילות את גודלן ומציעות עוד מקומות ישיבה לכל האורחים שמגיעים. בסוף הארוחה כל שנותר לעשות הוא לפנות את שולחן ולהחזירו לגודלו הטבעי.

קבלו את כל התמיכה לה אתם זקוקים

פינות אוכל מעוצבות נבדלות זו מזו בדרכים שונות, אחת מהן היא מערכת התמיכה של השולחן עצמו. לכל שולחן יש את הרגליים שלו, אך כשאתם בוחרים עיצוב מסוים עליכם להקדיש לנושא זה מחשבה, מכיוון שסוג הרגליים יקבע כמה אנשים תוכלו לארח סביב שולחן האוכל שלכם. כשר אתם מגיעים לקנות שולחן שבו על ידו ותראו אם לרגליים שלכם גם נוח. ודאו שיש לברכיים שלכם מספיק מקום כאשר אתם זזים ושמסגרת השולחן אינה מפריעה לכם באיזושהי דרך. כמו כן מומלץ לשים לב למיקום רגלי השולחן בפינות, ישנם סוגים של רגליים שעלולים להגביל את כמות הכיסאות סביב השולחן וזהו פרט שיש לקחת בחשבון, כשאתם אוהבים לארח.
לסיכום: אם אתם רוצים איכות חסרת פשרות, אל תתפשרו. קנו פינת אוכל איכותית ומעוצבת שתתאים לצרכים שלכם בדיוק.