מעיין ממן מעצבת פנים

אודות
פרוייקטים

סטודיו: מעיין ממן | עיצוב פנים
שם: מעיין ממן
התמחות: עיצוב פנים והום סטיילינג
במשפט אחד: גרה בזכרון יעקב, מעצבת פנים משנת 1996 ומאד אוהבת את העבודה שלי.

טלפון: 052-4028004
אתר: WWW.MAAYANMAMAN.CO.IL
פייסבוק: https://www.facebook.com/maayandesigner

אני מעצבת פנים. זה לא רק המקצוע שלי, זה טבע שני.
כשאנשים מגיעים אליי, בין אם לשפץ ובין אם לבנות מאפס, הם רוצים עזרה בעיצוב, אבל בעצם הם רוצים עזרה בהגשמת חלום. פה אני נכנסת לתמונה, ובודקת איך להגשים אותו, ואיזה בית יהיה כזה שהם ירגישו שהם נמצאים בתוך חלום כשהם נמצאים בתוכו. בהמשך, התפקיד שלי הוא לדייק את החלום למי שהם, ולא לטרנד שהם ראו במגזין, לבדוק את החלום דרך עיניהם, ודרך האלמנטים האהובים עליהם, ובעיקר דרך הדינמיקה שלהם בחלל.
כמעצבת, אני מקפידה להתעדכן בטרנדים באופן שוטף, ובעיקר מקפידה לבדוק אם הם מתאימים לאנשים או שהאנשים מתאימים עצמם אליהם, כשהחוכמה היא לצקת סגנון או טרנד עם פירוש שיתאים למי שיגור בבית.
לאורך כל תהליך העבודה על הפרוייקט, בין אם מדובר על בית קיים ובין אם מדובר בבנייה חדשה, עומד למול עיניי הרצון למצוא את הסגנון, הצבעים והאלמנטים העיצוביים שדיירי הבית אוהבים.
איך זה קורה? זה מסע שבכל צעד מתקדמים לעבר החלום- בשיחה, בסיבוב בחנויות, בדפי השראה וכל דרך יצירתית שעוזרת לי לזהות את אותו מרכיב שמשמח את האדם בביתו, ולהביא את זה לידי ביטוי בבית העתידי. הלקוחות שלי, בין אם משפחות, רווקים או זוגות, הם מרכז הפרוייקט, כפי שהם עתידיים להיות מרכז הבית.
אני מעיין ממן – גרה בזכרון יעקב, מעצבת פנים משנת 1996 ומאד אוהבת את העבודה שלי.