קרן מאיר מעצבת פנים

אודות
פרוייקטים

סטודיו: קסמים עיצוב פנים
שם: קרן מאיר
התמחות: עיצוב פנים והום סטיילינג
במשפט אחד: "עיצוב פנים הוא סוג של קסם בעיניי. קסם שמסוגל להפוך כל בית למקום מגורים מושך, נעים ונוח, וכל משרד אפרורי לחלל עבודה מלא בהשראה"

טלפון: 050-9118721
אתר: keren-meir.co.il
פייסבוק: https://goo.gl/7hHuhg

על הסטודיו

עיצוב פנים הוא סוג של קסם בעיניי. קסם שמסוגל להפוך כל בית למקום מגורים מושך, נעים ונוח, וכל משרד אפרורי לחלל עבודה מלא בהשראה. זהו קסם שיחולל שינוי אמיתי בחיים שלכם, קסם שאי אפשר להישאר אדישים אליו.
פניתי לתחום עיצוב הפנים לאחר קריירה ארוכה כרואת חשבון, מתוך אהבה גדולה לעיצוב וכמיהה עזה לעבודה יצירתית עם אנשים ובתים במקום עם גיליונות אלקטרוניים. כך הקמתי בבית קמה את סטודיו קסמים לעיצוב פנים והום סטיילינג, העובד עם מגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים. בשנים האחרונות ניהלתי עשרות פרויקטים של עיצוב פנים, שיפוץ בתים, ליווי בנייה והום סטיילינג לבתים פרטיים, דירות חדשות, חנויות, משרדים ובתי עסק מאזור הנגב ועד מרכז הארץ.
הניסיון הרב שצברתי בתחומי העיצוב יחד עם הכשרתי כרואת חשבון, משתקפים בכל פרויקט עיצוב או שיפוץ שאני שותפה לו. אלה באים לידי ביטוי בניהול רציני של הפרויקט, קשר שוטף עם קבלנים, ספקים ובעלי מקצוע, עמידה קפדנית בלוחות הזמנים ושמירה על מסגרת התקציב.
יחד, נוכל לבצע עיצוב פנים, שיפוץ בית או הום סטיילינג בכל תקציב שתבחרו להשקיע. במסגרת הפרויקט נבצע תכנון מקדים של התהליך, הדמיות ממוחשבות לפי הצורך, רכישת חומרים וציוד במחירים מוזלים תוך חיסכון כספי משמעותי בעלויות, ונספק פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה שתצוץ לאורך הדרך. אני פועלת בשיתוף מלא עם כל לקוח בעשייה יצירתית ומהנה במיוחד, יחס חברי בגובה העיניים וסבלנות אין קץ.
אני מזמינה אתכם לפנות אלי לחוויה משותפת של פעם בחיים
שלכם,
קרן.